//
you're reading...
Wpiran.Germany

نه به راسیسم و نژاد پرستی ، نه به تروریسم اسلامی. زنده باد حقوق انسانی!

در هفته های اخیر جریانات دست راستی و نژاد پرست در شرق آلمان برعلیه آنچه که « اسلامی کردن جامعه آلمان توسط مسلمانان و حمایت از تروریسم اسلامی» نامیده اند، تظاهراتهایی بر پا کرده اند.در این تظاهرات ها آشکارا برعلیه شهروندان خارجی مقیم آلمان شعارهای نژاد پرستانه و راسیستی سر داده شده و از دولت آلمان درخواست کرده اند جلوی ورود« خارجیان مسلمان» را بگیرد. ابرازوجود جریانات دست راستی و راسیستی در هفته های اخیر یک شبه اتفاق نیافیاده است.در سالهای اخیر سیاست مماشات جویانه و لاس زدن دولت آلمان با احزاب و جریانات تروریست اسلامی به بهانه« جامعه چند فرهنگی و احترام به مذاهب و فرهنگ ها»، باعث رشد جریانات اسلامی و دخالتشان در امورات و زندگی مردم شده است. سیاستی که زمینه و شرایط ابراز وجود جریانات اسلامی را مهیا نموده است.
در پرتو این سیاست بخشهای دست راستی و ناسیونالیست آلمانی،از راست فاشیست گرفته تا احزاب نژاد پرست و ضدخارجی از این سیاست دولت آلمان انتقاد کرده و این دولت را مسئول قدرت گیری جریانات اسلامی دانسته و ادعای «مبارزه بر علیه تروریسم اسلامی» را مطرح کرده اند. در این میان دولت آلمان و سیاستهای راستگریانه و ضد خارجی ومماشاتش با این جریانات تبلیغات ضد خارجی که بخشا سیاست رسمی دولت های محلی در آلمان است، به همراه جو سازی بر علیه خارجیان یک عامل اصلی در دامن زدن به تحرکات جریانات فاشیست و نژاد پرست شده است.

تحرکات جریانات دست راستی و فاشیستی در آلمان برعلیه شهروندان خارجی مقیم این کشور بشدت محکوم می باشد. این سیاست بدرست صدای اعتراض و انزجار و نفرت میلیونها شهروند این کشور را بلند کرده است. درطول هفته های اخیر چندین تظاهرات بزرگ در مخالفت با احزاب و دار و دسته های راسیستی و نژاد پرست در شهرهای مختلف آلمان برگزار شده است. جامعه به این تحرکات راسیستی و دست راستی دارد واکنش نشان میدهد. در برابر این تحرکات نژاد پرستانه و جو سازی برعلیه خارجیان، باید نیروی سوم و قدرتمند اعتراض اجتماعی آزادیخواه و برابری طلب را قرار داد.

تحرکات جریانات نژاد پرست و فاشیست و ضد خارجی همراه با تقلاهای جریانات اسلامی، دو روی یک سکه می باشند که به دنبال اهداف تبعیض نژادی،راسیسم وسیاستهای ضدا نسانی می باشند. سیاست این احزاب و جریانات تروریست اسلامی که به بهانه «تحرکات ضد خارجی» در صدد سوءاستفاده از این وضعیت در تحمیل سیاستهایشان به شهروندان خارجی می باشند، به همان اندازه ارتجاعی است که سیاست احزاب و جریانات دست راستی و نژاد پرست.
در برابر این سیاستهای فاشیستی و ارتجاع و تروریسم اسلامی، ما پرچم جبهه سوم،حقوق جهانشمول انسان، آزادی و انسانیت ودنیای عاری از تبعیض نژادی و ارتجاع و مذهب را بر افراشته ایم.حزب کمونیست کارگری نماینده قطب سوم و مردم متمدن و مدافع برا بری انسانها صرف نظر از مذهب و نژاد و ملیت می باشد.
در برابرتقلاهای جریانات ناسیونالیست، راسیت و فاشیستی به بهانه «مبارزه بر علیه مسلمانان» باید هوشیار بود. نباید اجازه داد افکار و عقاید ارتجاعی و ضد انسانی راسیسم و نژاد پرستی به همراه تروریسم اسلامی بر اعتراض و مبارزه بر حق مردم خاک بپاشد.

کمیته آلمان حزب کمونیست کارگری ایران ضمن محکوم کردن این تحرکات راسیستی و نژاد پرستانه بر علیه خارجیان، همه انسانهای آزاده و برابری طلب و مدافع حقوق انسانی برابر را فرا می خواند به این سیاست ها اعتراض کرده و صف مقاومت و مبارزه بر علیه آن را تقویت نمایند.

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران- آلمان
١٢ دسامبر ٢٠١٤

گفتگو

هنوز دیدگاهی داده نشده است.

بیان دیدگاه