//
you're reading...
Wpiran.Germany

گزارش شرکت فعالین حزب کمونیست کارگری در تظاهرات حمایت از کوبانی در فرانکفورت آلمان

نوید محمدی کادر حزب کمونیست کارگری در این تظاهرات سخنرانی کرد!

روز شنبه اول نوامبر شهر فرانکفورت کوبانی را فریاد زد و از شجاعت و شهامت واستقامت انسانها یی سخن گفت که قهرمانانه بیش از دو ماه است در مقابل نیروی عصر حجری اسلامی دارند می جنگند.در این تظاهرات نزدیک به سه هزارنفر شرکت کرده بودند.

تظاهرات کنندگان با انواع پلاکارتها، بنرها و عکسها خیابانهای مرکزی شهر فرانکفورت را در نوردیدند و با صدای زنده باد کوبانی، کوبانی تو تنها نیستی، مرگ بر داعش، مرگ بر فاشیسم در هر قالب و قامتی، زنده باد همبستگی توجه هزاران نفر دیگر را بخود جلب کردند.

در مسیر تظاهرات سخنرانان هر یک به گوشه ای از اوضاع درد آور خاورمیانه بخصوص کوبانی اشاره می کردند و حضار با کف زدنهای پی در پی سخنان آنها را تایید می کردند.

نوید محمدی کادر حزب کمونیست کارگری در این تظاهرات به زبان آلمانی سخنرانی کوتاهی کرد. متن ترجمه سخنرانی:

«بیش از ٢ ماه است که مردان و زنان کوبانی دوش به دوش هم علیه مزدوران و جنایتکاران داعش در جنگنند.
این یک مقاومت تاریخی و بی نظیر علیه اسلام سیاسی در جهان است . کوبانی امروز دیگر سمبل مقاوت علیه بربریت شناخت شده و در تمام نقاط جهان از طرف آزادیخواهان حمایت میشود. این مسئله نشاندهنده این است که جهان تشنه آزادیست و عشق به آزادی قدرتمند است و قدرتمندتر خواهد بود. اگر انسانهای آزادیخواه بیشتر وقت ومایه برایش بگذارند.
به نظر ما اهداف و اعمال داعش نزدیک به ٣٥ سال است که در ایران تحت حاکمیت جمهوری اسلامی اعمال میشود و به این قدمت هم مردم در ایران به عناوین مختلف در برابر داعش ایرانی ایستاده اند, میجنگند و مقاومت میکنند و امروز آگاهتر از همیشه برای سرنگونی جمهوری اسلامی در ایران درحال مبارزه هستند.

امروز همه با هم میگوییم:
زنده باد کوبانی!
از فرانکفورت تا تمام جهان برای این مقاومت سر تعظیم فرود می آورند.!
ما تا پیروزی کوبانی در فکرش و در کنارش خواهیم بود!
زنده باد کوبانی!
زنده باد کوبانی!»
تظاهرات از ساعت ٣ بعد از ظهر تا ساعت شش و نیم ادامه داشت.
زنده باد همبستگی، زنده باد انسانیت.

محمدامین کمانگر ١ نوامبر ٢٠١٤

این نمایش پرده‌ای نیاز به جاوااسکریپت دارد.

گفتگو

هنوز دیدگاهی داده نشده است.

بیان دیدگاه