//
you're reading...
Wpiran.Germany

حمایت مردم آلمان از ورود پناهجویان به این کشور!ورود پناهجویان ادامه خواهد داشت.

اتریش3-600x340

فرانک والتر اشتاین‌مایر،وزیر خارجه آلمان روز جمعه ۱۱ سپتامبراعلام کرد:تا ۴۸ ساعت آینده بیش از ۴۰ هزار پناهجو وارد آلمان خواهند شد.در طول یک هفته گذشته بیش از ۷۰ هزار پناهجو وارد آلمان شده اند.

با حمایت های بی دریغ مردم آلمان وفعالیت های گسترده مدافعین حق پناهندگی و حقوق انسانی ورود پناهجویان به آلمان ادامه دارد. آنجلا مرکل و وزیر کشورش اوایل این هفته اعلام کردند که : دادن اجازه  ورود به پناهجویان فقط یک تصمیم  یکباره بود و تکرار نخواهد شد.” اما علیرغم این تهدید و تاکید دولت مرکل، با حمایت گسترده و کمک مردم و فعالین حق پناهندگی ورود پناهجویان ادامه دارد. دولت آلمان مجبور شده فعلا اجازه ورود به هزاران پناهجو به این کشوررا تمدید نماید.

تازه ترین اخبار و گزارشات در این زمینه!

*پلیس آلمان بعد ازظهر روز جمعه  اعلام کرد که برای بعد ازظهر تا نیمه شب امروز جمعه بیش از ۱۱ هزار نفر در منطقه مرزی «نیکلز دورف» اتریش منتظر حرکت قطارها  و اتوبوس ها برای وارد شدن به آلمان می باشند.

*براساس اخبار رسانه های آلمانی، دولت و پلیس در روزهای آینده ورود هزاران  پناهجو به این کشور ادامه خواهد داشت.

*براساس تازه ترین آمار اعلام شده از طرف دولت آلمان تعداد پناهجویان وارد شده به آلمان تا دوشنبه آینده ۱۴ سپتامبر به بالای ۷۰ هزار نفر خواهد رسید.

*روزپنجشنبه ۱۰ سپتامبر ۷ هزار پناهجو در میان استقبال مردم  وارد مونیخ آلمان شده  وبه شهرهای برلین، هامبوگ، لایپزیک، گیسن، و… منتقل شده اند.

*نیمه شب روز پنجشنبه ۱۰ سپتامبر ۳۵۰۰ پناهجواز مرزمجارستان بخشا با پای پیاده وارد “نیکلز دورف” اتریش شده اند. چهارشنبه ۹ سپتامبر ۸۰۰۰ نفر وارد این منطقه شده اند.

* دولت اتریش روز گذشته به بهانه “امنیت قطارها” جلوی حرکت قطارها به طرف آلما ن را برای ساعاتی بست ولی بعدا مجبور شد دوباره اجازه حرکت به قطارهای حامل پناهندگان به طرف آلمان را بدهد.

دفاع بشریت متمدن و مدافع حقوق انسانی و حق پناهندگی با ایستادگی و مقاومتش در برابر سیاستهای ضد پناهندگی دولت های اروپایی، امر ورود هزاران انسان فراری از جنگ و تروریسم را ممکن ساخت. این حرکت مردمی بزرگ جلوه هایی از همبستگی  بدون مرز دفاع ازانسانیت، حق حیات و مهاجرت به امید رسیدن به یک دنیای امن تر برای هزاران انسان گریخته از جهنم دیکتاتوریهای وحشی و تروریستهای اسلامی آدمکش داعشی و رژیم هایی چون اسد و جمهوری اسلامی و.. را به نمایش گذاشت. به این حرکت عظیم در دفاع از حق پناهندگی و مهاجرت باید درود فرستاد.

انسانیت مرز نمی شناسد! مرزها باید همچنان باز بماند! دفاع از حق شهروندی برای همه آوارگان و پناهجویان

محمد شکوهی

جمعه ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ برابر با ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۵

گفتگو

هنوز دیدگاهی داده نشده است.

بیان دیدگاه