//
you're reading...
Wpiran.Germany

فراخوان به تظاهرات ١٨ مارس علیه بانک مرکزی اتحادیه اروپا در فرانکفورت

روز چهارشنبه ١٨ مارس قرار است ساختمان جدید بانک مرکز ی اروپا در فرانکفورت آلمان با حضور رئیس و روسای دولت های عضو اتحادیه اروپا و کمیسیون اتحادیه اروپا افتتاح شود. هزینه ساخت این بانک ١.٣ میلیارد یورو بوده است.

اما مخالفان این سیاست های سرمایه داران و دولت های آنها نیز ساکت ننشسته اند. فعالین جنبش ٩٩ درصدیها، به همراه اتحادیه های کارگری، دهها سازمان پیشرو و چپ و سوسیالیست و مدافعین حق حیات و زندگی و کار برای همه، در اعتراض به سیاستهای اتحادیه اروپا از جمله بانک مرکزی اروپا فراخوان تظاهرات در روز ١٨ مارس برعلیه این سیاستها داده اند.

فراخوان دهندگان دربخشی از اطلاعیه شان نوشته اند: در آستانه ١٤٤ سالگی کمون پاریس، مناسبت خوبی است که جشن سرمایه داران و صاحبان سرمایه را از کنترلشان خارج کرده و آن را تبدیل به یک جنبش مقاومت و اعتراض علیه سیاستهای بانک مرکزی اتحادیه اروپا و دولت های اروپایی تبدیل نمایند. ١٨ مارس روز اعتراض به سرمایه داری و همه مصائب آن و نقش بانک مرکزی در تحمیل این سیاستها بر مردم است.

تشکیلات آلمان حزب کمونیست کارگری در این تظاهرات شرکت کرده و در کنار هزاران نفر از مخالفان سرمایه داری و مدافعان برابری انسانها و زندگی انسانی، به این سیاستهای ارتجاعی اعتراض خواهد کرد. ما همه انسانهای آزادیخواه و معترض به این وضعیت را فرا می خوانیم در روز ١٨ مارس به این صف اعتراض در فرانکفورت پیوسته و آن را تقویت نمایند. تظاهرات از ساعت ٣ بعد از ظهر می باشد.

زنده باد اعتراض جهانی بر علیه سرمایه داری

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران- آلمان

١١ مارس ٢٠١٥

 

 

گفتگو

هنوز دیدگاهی داده نشده است.

بیان دیدگاه