//
you're reading...
Wpiran.Germany

تروریسم اسلامی در پاریس! جهان را هر چه زودتر باید از وجود تروریسم اسلامی پاک کرد!

از ترورکارکنان مجله شارلی ابدو هنوز یکسال نگذشته است که روز جمعه ۱۳ نوامبر، تروریستهای اسلامی با نعره الله اکبر مردم را در کافی شاپ و سالن کنسرت و استادیوم ورزشی قتل عام کردند. تا کنون ۱۵۳ نفر کشته و بیش از ۲۰۰ نفر زخمی شده اند که حال تعداد زیادی  وخیم است. داعش مسئولیت این جنایت را به عهده گرفته است.  

ترور وحشیانه مردم در پاریس ادامه صدها قتل عام و ترور توسط نیروهای اسلامی است که از مقطع سرکار آمدن جمهوری اسلامی ایران اوج گرفته است و امروز توسط انواع باندهای تروریستی سنی و شیعی در همه نقاط جهان ادامه دارد. این نه اولین جنایت تروریسم اسلامی است و نه آخرین آن خواهد بود.

تا زمانیکه حکومتهایی مثل عربستان سعودی و جمهوری اسلامی بر سرکارند؛ تا زمانیکه دول غرب و روسیه جهت تامین سهم و منطقه نفوذشان در دنیای معاصر زیر پر و بال این حکومتها را میگیرند و برای تحقق همه این اهداف ضد انسانی به نیروهای قومی و مذهبی نیاز دارند و تا دندان مسلحشان میکنند؛ تا زمانیکه دول جهانی با اسلام سیاسی مماشات میکنند و زیر پای سرکردگانشان همچون حکام اسلامی عربستان و سران جمهوری اسلامی ایران فرش قرمز پهن میکنند؛ نیروهایی مثل داعش و القائده و حزب الله و انواع باندهای ترور اسلامی همچنان سر خواهند برید، زن را اسیر خواهند کرد، کودکان مدارس را به گلوله خواهند بست و دنیا را به خون و لجن خواهند کشاند!

 

حزب کمونیست کارگری ضمن همدردی عمیق و صمیمانه با خانواده های قربانیان و مردم پاریس، این جنایت سبعانه را شدیدا محکوم میکند و اعلام میکند میتوان و باید جهان را هر چه زودتر از وجود تروریسم اسلامی پاک کرد! میتوان و باید در کنار مردم ایران و افغانستان و عراق و میلیونها مردم شریف و آزادیخواه و زخم خورده و منزجر از توحش اسلامی ایستاد و ریشه این دمل خونین را از پیکر بشریت کند

 

حزب کمونیست کارگری ایران

۱۴ نوامبر ۲۰۱۵ – ۲۳ آبان ۱۳۹۴

 

گفتگو

هنوز دیدگاهی داده نشده است.

بیان دیدگاه