//
you're reading...
Wpiran.Germany

بساط مزدوران حکومت اسلامی در شهر کلن آلمان را بهم زدیم!فیلم و گزارش

نامه ای از طرف خامنه ای جلاد زمان و هیتلر کوچک ، خطاب به جوانان در اروپا داشت پخش ،میشد. یک مشت مزدور حکومت اسلامی در مرکز شهر کلن جرات کرده و علنا از حکومت ترور و حشت اسلامی دفاع میکردند.. با خبر دارشدن ما از اینکه امروز در مرکز شهر کلن، اینها بساط اشان را پهن کرده و نامه خامنه ای را پخش میکنند، تعدادی فورا به محل رفته و در مقابل آنها با شعار مرگ بر حکومت اسلامی مرگ برحکومت سنگسار و اعدام وافشاگری در مورد ٣۶ سال جنایت و تحمیل بی حقوقی به مردم ایران ، توجه عابرین را بسوی خود جلب کرده و یکساعت در مقابل این مزدوران سخنرانی کرده و اعلام کردیم که از این پس اجازه نخواهیم داد مشتی ساندیس خور و مزدور حکومت ا سلامی اینجا ، از حکومت ضد کارگر، حکومت اعدام و فقر و زن ستیزی اسلامی کنند.

این به اصطلاح میز اطلاع رسانی حکومت اسلامی در مرکز شهر کلن، به یک صحنه پرشور اعلام جرم علیه حکومت اسلامی و صحنه افشاگری علیه این حکومت تبدیل شد. در طول چند ساعتی که آنجا بودند، باز هم تعداد دیگری از مخالفین حکومت و ایرانیان به این میز مراجعه کرده و علیه حکومت و علیه مزدوران حاضر در محل سخنرانی کردند.
در نهایت در حالیکه پلیس همواره در محل بود و امکان بهم ریختن بساطاشان توسط مردم را میگرفت. مزدوران مجبور شدند بساط اشان را جمع کنند و بروند.
ما یکبار دیگر اعلام میکنیم که اجازه نخواهیم داد پای مزدوران حکومت ترور و وحشت اسلامی به خیابانهای شهرهای اروپایی باز بشود. و هر جا این جانیان حاضر شوند باید بساط اشان را بهم ریخت. کلن در این زمینه پیشقدم شده است.

گفتگو

هنوز دیدگاهی داده نشده است.

بیان دیدگاه